کشف شبیه ترین سیاره به زمین......

RSS

دانشمند کوچولو

سه شنبه 10 تير 1393

کشف شبیه ترین سیاره به زمین......

هر چند کپلر به دلیل نقص فنی خاموش شد و مرد، اما سر انجام از لابه لای بقایای داده هایش زمین دیگر پیدا شد.کپلر 186f سیاره ای است که بنا بر اعلام مرکز پژوهش های ایمز ناسا شبیه ترین سیاره کشف شده به زمین ماست.این سیاره تنها 10 درصد از زمین ما بزرگ تر است و در کمربند حیات سیاره میزبانش قرار دارد.این سیاره به دور یک ستاره کوتوله سرخ کم نور به نام کپلر 186 می چرخد.سیستم خورشیدی کپلر 186 دارای چهار سیاره دیگر است که انقدر به خورشیدشان نزدیکند که نمیتوانند پذیرای حیات باشند.اگر ساکن کپلر 186f باشید هنگام غروب و طلوع خورشید ،این چهار سیاره را خواهید دید که در آسمان پر نور تر از اجرام دیگر شبیه ناهید و تیر در کنار یک خورشید نارنجی رنگ می درخشند.اگر ساختار درونی این سیاره همانند زمین باشد، ان وقت میدان مغناطیسی قدرتمندی خواهد داشت. از سوی دیگر کپلر 186 یک کوتوله سرخ است که بسیار از خورشید ما فعال تر بوده و شراره های عظیمی  به سوی سیاراتش می فرستد .این شراره ها در برخورد با میدان مغناطیسی قدرتمند 186f مناظر زیبای شفق قطبی در این سیاره پدید خواهند آورد. این سیاره حدود 500 سال نوری از زمین فاصله دارد یعنی اگر بتوانید با سرعت نور به ان سفر کنید باز عمرتان کفاف رسیدن به آنجا را نمیدهد.متعجب

 

 


نظرات شما عزیزان:

tayfor
ساعت0:05---16 شهريور 1393
عالی بود

محمد
ساعت11:31---22 تير 1393


رضا
ساعت17:28---20 تير 1393
وبلاگ عالی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: نجوم، ،



نوشته شده توسط فائزه در ساعت 19:53

سلاااااااااااااااااام....به وبلاگ من خوش اومدید... من از اینکه اطلاعاتم رو در اختیار شما قرار میدم خیلی خوشحالم... نظر هم یادتون نره.. کپی هم فقط با ذکر منبع...ممنون!!!!
ایمیل مدیر :


♥مچاله های مغز♥
دختر نوجوان
Virus_32
همه چی دانلود-یه دنیا دانلود
www.u.me.loxblog.com
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

آبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشمند کوچولو و آدرس daneshmandkochak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.:: Design Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.